9 maj 2014

Hallå...!!

Men alltså... Hallå!! Självförtroendet... vart har du tagit vägen? Jag är för stor, för lång, för tjock, har ingen balans o ingen kondis. Och framför allt så kan jag inte rida... Hua, visst är det väl trist de dagarna som det känns så här? Tur i alla fall att jag vet det går över, haha... :-)

Som ni kanske förstår så har jag ridit idag. Det blev tjugo minuter på banan med skritt o trav i lättridning. Både balansen o kondisen har som sagt en del att önska, men förhoppningsvis kommer det snabbt tillbaka. Var sugen på lite galopp, men besinnade mig och bestämde mig för att vänta tills ridbyxorna sitter på. Kanske nästa vecka... Har ju lite dåligt tålamod när det gäller vissa saker ;-)

Det kändes egentligen helt ok att rida, men ändå är det en lite tråkig tagg som sitter där o gnager. Är inget roligt att ha halkat efter så långt i min ridning. Hoppas att snart känna att det känns bättre...

I morgon blir det shopping med Sussie. Jippie! Bättre humörhöjare kan jag inte önska mig.

(Inte så att jag är deppig eller på dåligt humör eller ens "låg"... Utan bara lite "dum o trist"... Men så är det ju ibland...)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar