1 mars 2013

Shopping

Snärjde runt en timme efter jobbet för att leta efter ludd och gjord. Ludd hittade jag på Hööks, men gjord var svårare att hitta. Fick inte tag på det jag tänkt, men valde en ganska rak lädergjord som är något längre än den jag har. Eija-Leena skulle testa i kväll och se hur det funkar.

Fick också med mig ett nytt spö hem, som jag tyckte låg bra i handen. Dessutom var det en sådan fin ljusblå färg och hade en stor, blå glittersten högst upp. Så ni förstår säkert varför jag inte kunde låta bli att köpa det. Halva priset var det också = från Avantia.

Måste förresten tycka att de bättrat på sig på det stora ridvaruhuset :-) Senaste gångerna jag varit där har det bara varit glada miner och trevligt hälsande när man kommer in. Trevligt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar