9 mars 2013

Tränset

Äntligen har jag tagit mig tid att fixa till jag köpte av Zanna för ett tag sedan. Smörjt och bytt pannband - blev fint :) I morgon tänkte jag passa in det ordentligt, så det blir väl till att ta fram håltången som vanligt :)

Nya tränset med nya pannbandet :)

I morgon blir det till att slipa på programmen - för jag vill passa på nu när det kändes lite trassligt på träningen. Kan väl förresten tipsa er som är intresserade att det ska vara en Träningstävling på Hillersta den 14 april. Jag har varit där några gånger och tycker att det är riktigt mysigt - bortsett från att framridningsmöjligheterna är i stort sett obefintliga. Men det är å andra sidan samma situation för alla - så det blir ju liksom rättvist ändå. Läs mer om den här: www.sittupp.se

Känner också att det är dags för att "piffa upp" bloggen  lite och göra den vår-fin :) Jag hoppas därför att det ska vara lite bra väder för fotografering i morgon - skulle behöva lite nya bilder till en ny header. Tänkte också försöka få till en sida med planerade tävlingar.

Till sist vill jag puffa för en annons som min kompis Ulrika lagt ut på sin häst. Hon kan tyvärr inte ha honom kvar och hon behöver hitta ett nytt hem till honom där hann får vara sällskaps-, promenad- eller skogsmullehäst. Läs mer i hennes blogg - eller i denna annons.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar