16 mars 2013

Sharpman :)

Idag åkte Ulrika och jag till Sharpman för lite shopping :)

Jag var inställd på några nya ridbyxor, men tyvärr hittade jag inte vad jag sökte. Antingen fanns det inte i rätt storlek eller så var modellerna fel. Fastnade inte heller för någon av de tröjor som fanns. Jag får leta vidare helt enkelt....

Fick i alla fall med mig en liten påse...
Jag gick också bet på att hitta de täcken som jag hoppats på. Är ute efter ett tunnare stalltäcke på 100g och så ett transporttäcke vi kan ha till tävling som känns lite rent och ... ja, rent  och helt är nog de största kraven just nu :)

Även schabraken fick stryka på foten, för jag hade gärna velat ha något i en fin vårfägt och med någon stor logga på sidan... men jag inget hittade inget sådant och de jag ev kunde tänka mig var för dyra. Fick i alla fall med mig ett från Shockemöhle. Kanske inte direkt i en vårfärg, men fint ändå :)

Jag hittade också en grimma med "ludd" som jag spanat på tidigare (fast nu i en annan färg). Även den från Schockemöhle. Sen blev det bara lite "plock" som en ny mössa, strumpor, ryktsten, svamp och grimskaft.

Dagens shopping :)

Hade i alla fall en mycket trevlig dag med sällskap av Ulrika. Vi planerade också vad vi vill se på SIHS i vinter och vi var överens om att titta på ännu fler klasser i år. Nu väntar vi bara på att det ska bli den 27 mars så att biljetterna kan bokas :)

1 kommentar:

  1. Ja det var en riktigt kul dag, med lite extra turer kring Mjölby så att vi fick se de fina vägbyggena ;).
    Även jag kom hem med en liten påse trots att jag inte skulle ha något. Ser fram emot en helg i Stockholm med massor av hästar, tjejsnack, shopping och skratt.

    Tack för idag :).

    SvaraRadera