12 mars 2013

Träning på en tisdag

Den här veckan har Eija-Leena och jag bytt träningstider (för jag är upptagen med annat på torsdag) så därför blev det träning för mig redan idag. Eija-Leena kom och tittade också. Kul att hinna ses och prata lite :-)

Vi hade bestämt sedan tidigare att Sophie skulle rida - och det gjorde hon. Baltazar var duktig som bara den och jobbade så fint, så fint. Han fick massa beröm av Sophie - och det gör mig så lycklig att höra :-) Även Eija-Leena och jag fick beröm för att Bazze så bra grunriden. Jättekul att höra, men så har vi ju en toppentränare också.

Sophie kollade av så att skolorna funkade och det var inga problem med det. Hon red också galopp-sluta (tror jag det var??) Det såg i alla fall väldigt avancerat ut och gick huur bra som helst åt ena hållet. Är tydligen en rörelse från Msv A. Tänk att min lilla häst kan det! Blir så stolt och glad :-) Han ska få lära mig allt han kan :-)

Till slut red Sophie (på mitt önskemål) LB:1 Kul att se det ridet på "rätt" sätt :-) Jag red sedan en stund på slutet - och jag bara äälskar min häst. Bästa, fina!

Såg också en stund på när Sussie red Challe för första gången. Hon var jätteduktig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar