27 mars 2013

Tacksam :-)

Senaste dagarna har jag fått bevisat vilka härliga människor jag lärt känna via stallet! Min första tävling närmar sig och det är så många som engagerar sig i "lilla mig". Är så tacksam och glad för all stöttning, alla råd och tips och glada heja-rop :-) Tack vänner - ni är toppen och jag är så glad att känna ert stöd. Som sagt, jag är så tacksam över alla underbara människor jag lärt känna senaste åren!

För övrigt glömde jag mina stallkläder hemma idag (första gången på två år), så Bazze och jag tog en promenad i skogen. Solen sken fast klockan var halv sex. Underbar promenad - förutom att jag nervös för att möta vildsvin! Tänk om Bazze skulle springa hem och lämna mig ensam med de dumma svinen. Hua!!

2 kommentarer:

  1. Du vet väl att man oftast får tillbaka som man själv ger........
    :)
    Håller tummarna för ambitiösa ekipaget jag också!
    / Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annica :-)
      Det var snällt sagt :-)
      Och tack för "tummarna", gör detsamma för dig...

      Radera