11 maj 2015

Woop woop

Uj uj, idag blev jag bara såå nöjd med ridningen. Måndagar brukar ju vi musketöser trimma tillsammans, men idag blev jag själv på banan. Jenny red i stället ut på Fadero tillsammans med Agneta/Preston och Sussie tog en myskväll med Challe. 

Tror det var nyttigt för mig att vara helt själv, för när jag kom till stallet var jag lite fast i tanken att "jag kan nog inte tillräckligt bra". Jag var trots allt sugen på att rida igenom LA:1, för på söndag är det ju (typ) debut för den på tävling. Jag red den två gånger förra året, men kom upp i knappt 60%. Förhoppningsvis ska vi passera godkänt i år :)

Hur som helst så var jag fokuserad i kväll och peppade Bazze när jag kände att han inte orkade eller hade lust. Och det gick så himla bra! I kväll skulle jag kunnat rida OS ;)
Det är så underbart att kunna hitta den här fina känslan på egen hand!

Avslutade med en dusch o schamponering - och så lite gräs i solen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar