5 mars 2015

Träning utan känsla :)

Ytterligare en dag där jobbet sög musten ur mig fullständigt totalt. Det är dessa dagar som en rejäl träning brukar göra susen för humöret. Idag var det dock lite si och så med det. Först gick Bazze runt och ville kissa precis hur länge som helst. Och sen lyckades han inte riktigt "frusta ur sig" på framridningen. Till råga på allt så var dessutom mina chaps helt knäppa och bara hasade ner (hm, kan man gå ner i vikt bara på vaderna? Haha...)

Nåja, summan av kardemumman var att jag hade svårt att fokusera på ridningen. Jag blev stum i handen och skänkarna flaxade omkring. Bazze var inte helt med på noterna och sprang bitvis runt med huvudet i vädret... och det var det länge sedan han gjorde. Ja, ni fattar att kommunikationen inte riktigt funkade. Jag är inte nöjd med min prestation idag  - men Bazze-bus kämpade dock på efter de förutsättningar jag gav honom. Sophie sa i alla fall att vi var duktiga och hade gjort det bra -så det tar jag med mig :) Som sagt - inte min bästa ridning. Men det bästa jag kunde idag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar