7 mars 2015

Tävlingsupptakt

Idag har jag varit på Tävlingsupptakt tillsammans med några fler av Sophies elever. Vi gick igenom var och ens planering och målsättning inför säsongen. Kul att höra hur de andra tänkte och få tips till egna mål - och framför allt kul att höra att flera av oss ska på samma tävlingar :)

Dessutom hade hon en del med mental träning. Superbra punkter att ta med mig ut på tävling - och även att tänka på både innan och efter... Nu längtar jag efter första starten!


Träffade Eija-Leena också som skulle rida Bazze. Så då hann jag pussa lite på honom och även prova de täcken som Annica hade med sig härom veckan. De passade kanon :) Ett var kanske lite stort, men inte så att det inte funkar. Så nu ska jag bara fundera ut någon bra "ersättning" för dem :)

I morgon blir det skogsrunda och på eftermiddagen kommer en spekulant och titta på Pamina. Det blir spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar