26 mars 2015

Trääning

Är skönt trött i kroppen efter kvällens träning. Meen... Jag känner att jag borde vara bättre på att ta till vara träningarna och tagga till lite. Men kanske beror det på att det är lite mycket annat nu (haha, någon som hört det förut...) Hur som helst är jag inte riktigt nöjd med min insats och tycker att jag borde kunna mer.

Idag fortsatte vi att öva på skänkelvikningar. Att det ska vara så svårt! "Alla andra" bara glider ju åt sidan, men jag fattar fortfarande inte riktigt hur det ska kännas. Idag fick jag dock till några riktigt bra steg, så det är på väg :) 

Avslutade med att rida igenom LB:1
Är riktigt nöjd med känslan, även om jag hade lite störningsmoment längst vägen. Det ska bli jättekul att åka på tävling och se hur känslan är i år. Hoppas att jag kan knipa några procent mer än tidigare :) Den som lever får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar