22 mars 2015

Kallt i skogen!

Brr, idag har det varit både kallt och blåsigt. Tog till och med på underställ och tjocka vinterkjolen - och det gick det åt... 
Började med att stå och titta på sonens fotboll och höll på att blåsa bort. Sedan vidare till stallet där jag träffade Nina och Preston. Tyvärr var de inte sugna på att hänga med ut i skogen. Dessutom missade jag att Mats var skogssugen... Så jag fick ge mig iväg på egen utflykt. 

Egentligen hade jag velat rida med min kompis Annika som skulle visa mig en ny väg. Men vi fick inte ihop tiderna... Suck... För det var nog sista chansen vi hade...

Nåväl, jag red sitgen mot sjön och bort till anslagstavlan. Där vände jag och red samma väg tillbaka. Sedan klättrade jag i backarna utanför stallet några gånger. Bazze undrade nog vad vi höll på med när vi gick upp och ned, och upp och ned, och upp och ned... Ja, ni fattar :)

Sen blev det hem och hoppa in i bastun. Skönt att värma upp sig ordentligt.

Har för övrigt en förskräckligt skällig hund här hemma. Trodde vi började få ordning på det, men nu har hon börjat igen och jag blir galen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar