14 mars 2015

Lag och sånt...


Fick tips om att VRF sökte deltagare till Div 3 laget - så nu har jag anmält mitt intresse att vara med där. Får se vad de svarar... Om allt funkar som jag hoppas, så hoppas jag kunna/få rida även Div 2 i höst. Vi får se hur framtiden artar sig...

Måste också ta tag i det där med kavaj nu. Vet inte riktigt hur jag ska få tiden att åka iväg till Sharpman bara... Så ev beställer jag hem via nätet och hoppas det blir bra. Om måtten i "mått-tabellen" stämmer bra med mina, så tror jag att jag ska våga mig på det. Är ju inte värre än att jag får returnera - och får be om att låna Jonnas kavaj på första tävlingen.

I övrigt kan jag bara konstatera att saker och ting inte alltid är som det borde - och att jag ännu inte har upphört att förvånas över hur konstigt det kan bli ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar