24 april 2014

Tittat på träninng

Torsdag = träning för Baltazar. Ytterligare en tid är det Jenny A som tränar honom på torsdagarna - men jag kan så klart inte hålla mig därifrån utan måste åka och kolla :) Och de är så himla duktiga! Det är jättekul att de har hittat varandra så bra - men jag får lite ågren för hur lång tid det ska ta mig att komma till samma "ridning". Men, men.... jag ska försöka att inte ha sådana prestationskrav på mig själv. Fast det är inte lätt...


Idag stod övning av program på agendan. Det var LA:1 och LA:3 och så MsvC:1 (tror jag fick det rätt där...) Trots att Bazze fick tre stora program att bita i, så gjorde han och Jenny det med bravur. Inga sura miner - utan öronen framåt och känslan av att han tycker det är jättekul att jobba med programmen. Det blir ju onekligen lite roligare när det händer saker hela tiden, kan jag tänka :) Både Bazze och Jenny fick fint beröm av Sophie!

Ska bli så kul nästa helg (3 maj) när det är dags för dem att tävla igen. Då håller vi tummarna :)

Efter träningen så skrittade jag av mr B några minuter. Vi skojade att det är som med barnen, när Jenny frågade mig "Vill du skritta av?" Haha... och jag bara "JA!"

Och så måste jag ju bjuda på en bild från gårdagens hoppning, med Baltazar och Jenny A. Snacka om att Bazze attackerade hindren... haha... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar