23 april 2014

Snabbt!

Ett supersnabbt inlägg innan jag stupar i säng. Red ut en kortis med Tessan o Jaspis idag. Blev till anslagstavlan och tillbaka. Huuur mysigt som helst att komma ut i skogen! Nu blir det mer av den varan :-)

Därefter hoppade Jenny A med Baltazar. Han var verkligen jätteduktig. Och Jenny också. Han har ju inte hoppat mer än sockerbitar senaste halvåret, men nu klämde han "riktiga" (nåja, en 80 cm i alla fall) som om han vore en riktig hopphäst. Lite bus försökte han sig också på... ;-)

Nu blir jag också sugen och kanske ska återuppliva mig gamla mål med att åka ut på en Pay and Jump...?

2 kommentarer:

  1. Du får gärna börja med en liten utmaning. Kom till oss och hoppa en dag när hindren står på banan. (....vi kan ju bära fram dem också.....)
    Kul att du är tillbaka i sadeln igen...
    👍 Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nu var du allt rolig ;)
      Fast ärligt talat... så vill jag jättegärna utmana mig till att våga hoppa mer än jag gör. Är inte rädd för själva hoppandet - men däremot bockandet som jag har svårt att få stopp på. Men Jenny A kunde ju - så då ska väl jag också kunna :)

      Ni får väl plocka upp mig om han kickar av mig :)
      Kanske framåt hösten när jag är helt igång...?
      Kram

      Radera