19 april 2014

Påskafton

Idag hörde Jenny av sig och undrade om det gick att rida - och det gjorde det ju :-) Jag gjorde det enkelt för mig och åkte upp samtidigt för att skritta en stund. Jisses vad ont det gjorde i sittknölarna från i torsdag. Är det så det känns när man börjar rida? Känns som jag sitter på skelettet, typ. Haha...

Jag tog med mig Lykke och hon skötte sig riktigt fint. Inget hysteriskt skällande idag :-) Det som gjorde henne mest upprörd var när jag gick ifrån henne och andra fick hallå henne. Sötfia <3

När jag skrittat fram satte jag mig och fikade och kollade på Jenny. Då dök Sussie och Jonna upp. De stannade kvar o tittade o snackade. Kul! Gillar verkligen att hänga med alla i stallet. Det är lika mycket värt som samvaron med hästarna  :-)

PS Kolla in hur nöjd Bazze är på bilden med mig (i röd tröja). Haha... Ser ut som om han snart ramlar ihop av tristess! Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar