7 april 2014

Lite av varje

I kväll träffade jag Jenny och Sussie i stallet för att lasta Baltazar. Tänkte att det var skönt att göra det inför söndagens tävling (Nä, det är inte jag som ska rida. Utan Jenny) Ska bli så spännande att se hur det går för dem :-) Lastningen gick hur som helst bra.

Eija-Leena var också i stallet. Det är så kul att träffa henne, för vi ses så sällan. Det är ju liksom vitsen med medryttare att man inte ska vara i stallet samtidig ;-) Men jag saknar att snacka med henne som vi gjorde när hon hade Chat-Cha i stallet. Hon har verkligen ställt upp extra nu när jag inte kan vara i stallet så mycket. Världens bästa medryttare har jag :-)

Sussie och Eija-Leena stack ut i skogen sedan. Fick några fina bilder på dem innan de gav sig iväg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar