1 april 2014

Film från senaste träningen

Sådär, nu har jag i alla fall knåpat ihop en liten film. Tycker som sagt det är kul, men har mycket att lära. Blev bland annat lite snabba övergångar mellan klippen, hihi...
Ska nog ge mig på någon mer film nu när jag är på gång :)

Skärpan är inte den bästa eftersom det är filmat i ridhuset, men det får ni stå ut med. Filmen är från sista träningen innan operationen - tyckte det var kul att ta fram som jämförelse när jag börjar rida igen "på riktigt".  Första hälften av passet kändes helt ok, men inte mycket mer än så. I andra delen så fick jag igång traven bättre och provade på öppna och även lite sluta på långsidan och halvt igenom. Riktigt nöjd med passet och det jag ser :)

Ja, här är filmen då...


2 kommentarer:

  1. Vad roligt att se denna film samma dag som reprisen på dig och Pamina. Vilken utveckling! 😃 duktiga du! 😃 .....och Bazze.... 😍
    / Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-)
      Ja, med hjälp av Bazze närmar jag mig mitt "5-års mål" trots att vi bara är inne på andra ( snart tredje) året :-)
      Får nog sätta upp en ny långsiktig målrättning :-)
      Kram

      Radera