1 november 2014

Tandläkaren

I går hängde jag med Sussie och Challe till tandläkaren. Lisa var också med, så vi var ett helt litet gäng som tuffade iväg från Långkärr strax efter lunch. Challe var en stjärna på att gå in i (och ut ur) transporten. Haha... där har Baltazar och jag lite att sikta mot.

Det var spännande att se hur det gick till hos tandläkare Torbjörn. Challe skötte sig utmärkt och var nog mest besviken på att hon inte fick åka på tävling. Lisa, Sussie och jag hann med att både fika och snacka strunt. Haha... Precis som vanligt med andra ord ;)

Challe som undrar var alla andra hästar är...

Jag hann också med att pussa lite på min Bazze-Bus, för han kom in med Eija-Leena precis innan vi skulle åka.

I morgon hänger Ulrika med till stallet och ska rida lite. Hoppas att det har slutat regna till dess - för idag har det varit blött hela dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar