10 november 2014

Med reflexer i skogen

Haha, missade ju att skriva inlägg igår... Fastnade framför datorn med sonen som gjorde en film om Minecraft :-)

Hur som helst så var jag ute med Tessan & Mojje och Linda & Jaspis igår. Vi kom iväg runt tre och både hästarna och vi var helt fulla i reflexer, fniss... Men tur var nog det för det var dimmigt och ganska mörkt ute... Och innan vi kom hem hade det börjat skymma en hel del.

Vi red, äntligen!, bort genom skogen och förbi stallet där min kompis Annica står. Hon har alltid sagt att det är så nära, men jag har liksom aldrig kommit till skott att rida dit... Men nu ser jag att det ju är larvigt nära när man sneddar genom skogen. Får skämmas lite...

Hur som helst så var det superhärliga vägar där och Linda lovade att visa hela svängen runt Skogslotten i vår. Härliga galoppbackar, men vi tog det lugnt eftersom Mojje haft det lite väl roligt härom dagen, fniss...

Men den här rundan lär det bli fler gånger och kanske ska jag boka in en fika med Annica på vägen, hihi...

2 kommentarer:

  1. Klart att vi ska fika. Vi hänger på sen också vet du..... bara min lilla skrutthäst blir "trafiksäker". Han är tyvärr helt livsfarlig i det avseendet......
    :) Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en trafiksäker häst vill man ju ha innan man ger sig ut i trafiken... Ni kan få öva tillsammans med min stabila herre om ni vill :) Fast han gillar inte lastbilar och traktorer och fyrhjulingar, hehe...

      Radera