21 november 2014

Gårdagens träning

Även om rubriken antyder att det var träning igår, så var det inte jag som tränade. Maken var bortrest även denna torsdag och då blir det för många timmar för barnen att vara själva hemma om jag ska träna. Jenny A ställde dock upp och red. Dessutom så tränade hon Challe också (!) så jag gissar att hon har lite lagom med träningsvärk idag...Hihi...

Jag kunde dock inte hålla mig helt borta från stallet utan smet upp en kortis för att titta på Jenny. Knäppte några bilder och filmade lite åt henne också. Jag vet ju själv hur kul det är att se sig själv (tycker jag i alla fall...) så därför försöker jag fota/filma åt andra när jag får chansen.

Duktiga var de hur som helst. Jobbade med öppna och sluta - både på fyrkanten och på volten (vilket såg knixigt ut)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar