18 november 2014

Bilder från igår

Oj, oj vad roligt det har varit att titta på filmerna från gårdagens träning. Tack snälla Jenny och Sussie för hjälpen! Om jag får tid över, så kanske jag klipper ihop några snuttar och visar här på bloggen. Får se om tiden räcker till...

Jag har ju inte berättat vad jag gjorde igår... Vi hade en rejäl genomgång av hur man rider öppna och sluta. Sedan fick jag prova på båda varianterna. Tror jag måste ha gjort något rätt, så jag har ganska ont i musklerna idag, haha... Klurigt men kul var det!

Fick också lite känsla för vänstergaloppen och hur jag kan aktivera höger/ytter skänkel. En liten aha-upplevelse som jag absolut kommer träna vidare...

Jenny A red Challe (på egen hand) innan min träning. Kul att hinna se henne lite också. Hon är så rackarns duktig... På torsdag tränar hon både Challe och Bazze (jag kan inte träna då maken är bortrest)... Haha, hon lär nog ha träningsvärk därefter...

Bjuder på lite bilder från gårdagen i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar