6 november 2014

Snö!

Hepp - i natt kom det liksom lite snö. Så det var ganska spännande att halka in till jobbet i morse. Dessutom fick jag lite dåligt samvete över att Bazze bara hade tunna regntäcket (jo, jag vet att han är en häst...) och tog mig därför upp till stallet på morgonen för att sätta på ett tjockare... Hmm, spännande med sommardäck i snöyran som sagt...

I kväll har jag tränat (liksom varje torsdag). Känner mig nöjd med vad vi klarade av idag. Jobbade en hel del med vänster förvänd och skänkelvikningar. Dessutom pratade vi om att jag ska ha en plan för mina ridpass. Just nu rider jag ju lite planlöst när jag rider själv... Läxa blev att skriva ner hur ett ridpass ska se ut för mig. En plan som jag kan hålla mig till...
Känns utmanande att få till något som passar mig... :-)

Pratade lite med Sussie (hon tränade inte idag). Tror vi skulle behöva en kväll över en flaska vin för att hinna snacka om allt. Hihi... Dessutom var hon söt och överlät en graman till mig. Men än är inte sista ordet sagt om vad det kostar, hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar