13 november 2014

Ett par..??

Novembermörkret sänker sig snabbt över oss och bloggandet har inte riktigt samma fart som tidigare. Kanske beror det på att inspiration i stallet går lite på halvfart nu under hösten..?

Hur som helst så blev det ett pass med motion i går kväll. Körde samma övning som tidigare och redan nu (andra gången) så märker jag skillnad. Vi orkade igenom hela övningen utan paus. Dock var det kämpigt... Men vi gjorde det :-)  Målet är att kunna jobba lite med formen också under övningen... Så vi fortsätter på samma nivå ett tag till :-)

Red på "skogstränset" och det var kanske inte världens bästa idé, hehe... Köpte förresten nytt träns igår (måste hitta ett bra alternativ till vardagstränset) men det passade inte...

När jag var på Hööks hade jag också tänkt kolla på ridbyxor. Vet inte hur det gick till, men plötsligt har jag bara ett par vettiga byxor kvar. Och endast ett par kommer man inte långt med. Övriga par att gått sönder på olika sätt... Orkade hur som helst inte prova, så jag får åka tillbaka en annan dag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar