30 oktober 2014

Feelgood-kväll!

Ah, i kväll var det mycket feelgood i stallet. Först tränade jag själv och gick därifrån med en riktigt skön känsla. Vinterns mål är att reda ut min issue med galoppen. Som ett led på vägen fick jag idag rida en stund med graman. Oj, vilken skillnad på sprången! Och helt plötsligt kunde jag jobba förvända vänstergaloppen :-) Underbar känsla!
Jag vet att gramanen är omdiskuterad... Men att använda den som hjälpmedel under överinseende av Sophie kändes helt ok. Och hjälpte mig verkligen att få känna "känslan" :-)

Sen hann jag titta en stund på Sussie :-) Hon är så otroligt duktig och har så mycket på plats trots att hon inte kunnat rida på så länge :-) Och så fick jag lite privat clinic samtidigt... älskar att kolla på träningar :-)

Sen blev det skratt och struntprat i stallet med Mats och Sussie :-)  Riktig feelgood!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar