14 oktober 2014

Träning idag...

På torsdag fyller våra killar år, så därför har jag bytt träningsdag med Eija-Leena den här veckan. Den positiva känslan från igår höll i sig hela passet och jag känner mig riktigt nöjd 😊 Ja, riktigt mycket nöjd faktiskt 😊

Det svåraste just nu är att få med höger sidan - oavsett varv... Vissa stunder fick jag till det och då känns det toppen. Det gäller bara att kunna rida kvar i det. Svårt svårt...

Red igenom LB på slutet och det kändes väl inget vidare. Sophie sa dock att det fanns mycket som var bra i det, så då litar jag på att det är så 😊

Lägger med en bild på mitt nya, fina, lila schabrak. Visst är det väl snyggt?!? 😀

1 kommentar:

  1. Vilket snyggts Schabrak! har ett ljusare lila som jag köpte, det ligger oanvänt hemma. Men det där...... Mumma! :)
    /Annica

    SvaraRadera