26 oktober 2014

Funktionär

Även idag har jag varit på Skogslotten större delen av dagen.

På förmiddagen var jag och tittade på när Ulrikas största tjej hoppade. Hon var jätteduktig och fick rosett för clear round i 50 cm. Jag passade på att öva lite fotografering  med kameran... Behöver justera inställningarna lite mer, men blir mer och mer nöjd för varje gång jag tränar att fota :)

Åkte hem för en snabblunch och sedan tillbaka för att göra mitt pass som funktionär (jag slapp ju det igår...). Jag stod vid framhoppningen i de två sista klasserna. Jisses... det tog ju liksom aldrig slut... Runt tre timmar stod jag där allt som allt, för jag hoppade in lite tidigare än planerat.
Ulrika är banpersonal...
Så... när allt var klart och undanplockat så orkade jag inte mer än att göra sysslorna i stallet och pussa lite på Bazze. Ingen ridning för mig idag alltså... I morgon står det motion på schemat för Baltazar och mig, hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar