9 oktober 2014

Svårt!!

För dig som inte redan vet... Så är det svårt att rida. Just nu är jag i en sådan period där det känns, ja just det... svårt att rida.
Det blir hårt, stumt och springigt. Huvudet åker upp och benen hänger inte med. Jag försöker "rida igenom" det. Men det går liksom inte...

Träningen idag var riktigt kämpig och nu är jag helt mör i kroppen. Fick i alla fall några steg här och där som var riktigt fina. Men i övrigt har jag en del att jobba på. Hmm....

Känns lite lagom kul att åka på KM om det ska kännas så här. Men det är ju ett tag kvar... Så det ska nog ordna sig :-) Dessutom måste jag verkligen ut och åka bara för att få lasta. Och så måste jag lastträna innan. Hua... Vill inte... Bara att ta tag i saken med andra ord... :-)
På tal om det så kan jag behöva hästskötare/lasthjälp till KM den 25 oktober. Kanske hör jag av mig till dig... ;-)

2 kommentarer:

  1. Elsa ska skriva högskoleprovet när det är KM. Jag kanske skulle ställa upp istället - på Rari - skulle garanterat inte leda till succé! :)
    Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag låter som en kul idé Annica :-)

      Radera