28 augusti 2014

Träning med kamera

Idag hade jag turen att Jenny A kom och tittade på veckans träning. Hon hjälpte till att fota o filma :-)  Det blev en hel del fina kort i det härliga kvällsljuset.

Ser på korten att vi är riktigt duktiga, men när jag tittade på filmen kunde jag knappt tro det var vi. Kände inte igen mig själv och att jag kunde rida så fint. Så glad jag blev!! :-) Hoppas att jag får med mig känslan på lördag... Skulle vara kul att göra sysslor en ritt som känns riktigt bra.

Hur som helst red jag en hel del volter i både trav och galopp. Sedan red vi förstår igenom programmet. Kändes helt ok och ser riktigt bra ut på filmen. Men bättre kan jag... ;-)

I kväll bjuder jag på ett kort direkt från kameran (därav kvaliteten) men fler bilder och film kommer framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar