4 augusti 2014

Tillbaka - men ändå inte...

Tillbaka i stallet igen (och vi har nog Svärtinges finaste stall nu efter ombyggnaden och målningen. Mer om det i ett annat inlägg...)

Väntade till senare på kvällen eftersom det varit så varmt. Trots att jag inte satt upp förrän halv åtta så var det fortfarande 27 grader. Puh... Dessutom hade jag inte ätit något sedan lunch och kände mig lite pressad att hinna/kunna rida igenom programmet till på söndag. Så... ni förstår säkert att det inte blev någon vidare ridning. Red i alla fall igenom LB:1 och det gick inget vidare. Framförallt är det galoppen som spökar och den vänstra vet jag inte ens om den finns... Känner/ser ju inte när det blir fel! Stön!! Har ingen lust att börja strula med det igen!

Nä, det kändes inte alls bra... Men alltid kan jag väl roa någon på söndag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar