21 augusti 2014

Jag dööör!!

Har precis kommit hem från en fantastiskt kul träning 😀 Jag nästan döör vad det är kuul! Ni vet när man får ihop alla bitar och allt bara flyter... Nåja, flyter är väl att ta i... Men det är så kul att jobba och testa och greja - och så plötsligt känns allt bara så bra 🙌

Det var mycket fokus på att få med bakbenen idag. Och att återigen hitta den där formen jag vill - och inte ge mig förrän jag får igenom den. Det blev också lite traglande med förvänd vänster galopp... Men till slut gick det i alla fall lite åt rätt håll... Men oj, vad jag måste koncentrera mig och verkligen rida!! Har går inte att sitta och bara hänga med... Då tar han genast chansen och byter galopp...

Men oj oj oj vad det var kul idag. Så kul att jag inte ens brydde mig om regnet som gjorde mig dyngsur. Red utomhus i bara kortärmad tröja, så ni kan ju tänka er hur det blev. Regnade typ hela träningen. Jag lovar att ALLA kläder var blöta när jag kom hem. Hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar