19 augusti 2014

LO på Lykke

Tror inte att jag har visat upp denna LO på Lykke? I så fall får det bli en repris...

Jag har framkallat ett antal kort "på riktigt" som jag vill scrappa. Är lite trött på eget utskrivna bilder som inte riktigt håller rätt kvalitet (har väl inte bästa skrivaren...) Det här i alla fall en av bilderna - nämligen vår hund Lykke när vi hämtade henne. Bilden är tagen här hon sitter i knät på mig på väg hem från uppfödaren.

 Jag provade att fylla i bokstäverna med vit penna, så att det liksom "speglar sig" i dem. Jag såg det på en annan design och tyckte det var fint. Blev nöjd med resultatet även om man nog behöver öva på var de vita strecken ska läggas.

 Dessutom så använde jag några rub-on med hjärtan.
Blev riktigt nöjd med resultatet... Och lägg märke till att jag inte har använt en enda blomma... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar