27 augusti 2014

Fix o trix

Bazze har tränat flera dagar i sträck nu, så idag hade jag tänkt mig att bara skrutta i skogen. Men det föll sig inte bättre än att jag inte red alls... utan Baltazar fick helt enkelt bara vila...

Var och fixade sysslorna och förberedde sedan inför lördagen. Grejade lite i transporten (spände upp mellanväggen och satte fast säkerhetssprintarna) och la fram lite grejer jag ska ha med mig. Jag putsade också tränset och tänkte att det ska hålla sig fint till på lördag, även om jag väl får putsa av det efter morgondagens träning. På fredag ska Eija-Leena bara ut i skogen, så jag hoppas det är ok med henne att ta hoppsadeln och "skogs-tränset".

Tessan var där också, så jag fick min dagliga dos med stall-prat :)

Hade egentligen tänkt åka förbi Skogslotten och kolla på Ulrikas träning, men jag hade inte riktigt tid.. Förhoppningsvis passar det bättre nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar