3 augusti 2014

Dags att sätta igång :-)

En vecka kvar på semestern. Härligt!!
Den här veckan är jag hemma så nu ska jag sätta igång med ridningen "på riktigt". Nu är vilan slut och jag kan inte längre skylla på varken semester eller operation 😀

Lite extra press är det också att jag anmält mig till årets första tävling på söndag. Det är en LB:1 och både Bazze och jag kan "springa runt" den utan problem. Men... jag vill så klart mer än så 🙌 Även om det är min första tävling för i år så vore det kul att få bra procent. Håller min målsättning för mig själv tills vidare... Och vem vet... kanske tar nervositeten över och jag får blackout och glömmer att rida... 😲

Blir kul att komma iväg i alla fall. Sussie är med som hästskötare.

I övrigt går mina tankar för tillfället till en vän som fått dåliga besked om sin häst. Mina varmaste tankar till dig, sweetie 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar