3 februari 2014

Två tankar

Gårdagen satte fart på två tankar. Så kan det gå när man får en heldag med hästvänner :)

1. Jag fick chans att prata igenom något jag funderat på en tid. Allt blev då mycket klarare och jag blev lugnare till sinnet. Om jag låter bli att fundera så mycket, så löser det sig själv. Skönt att vara trygg i min nya tanke :)


2. Dessutom fick jag hjälp att starta en helt ny tanke, om hur jag skulle kunna hantera att det blir mindre ridning o tävlande för mig o Bazze i vår/sommar. Ska suga på karamellen lite till, men tror det kan bli bra... Gäller bara att jag vågar släppa kontrollen lite... ;)

2 kommentarer:

  1. Vad spännande, nu blir jag nyfiken....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja... har nog funderat klart snart tror jag ;) Inte så hemligt egentligen, men vill inte skriva ut det här förrän jag har tänkt klart på hur jag vill göra.

      Radera