12 februari 2014

KickOff med föreläsning

Hängde med Sophie o Jenny till VRF i går kväll. De hade kickoff för sina dressyrryttare, men de var snälla o släppte in mig med :-)
Lyssnade på Nina Fox Stark som föreläste om mental träning. Så intressant! Och det satte igång många tankar om varför jag gör och tänker som jag gör. Spännande att se hur jag kan använd det för att utveckla mig själv :-)

Blev i alla fall mer än lovligt tävlingssugen, så nu tänker jag anmäla mig till tävling o sluta planera efter den kommande operationen. Så det så!

Bestämde mig också för 'en sak' jag funderat på. Ska se om jag hinner ringa ett samtal i dag - så berättar jag sen vad det är.

Blir nog ingen ridning för mig idag (trots att jag håller på att gå av på mitten av tränings-/ridningsabstinens). Har inte blivit annat än skogsridning för mig i veckan. Måndag var ju veterinären o kolla tänder, tisdag är Eija-Leenas dag - och idag har Eija-Leena extra träning och har lånat Bazze en extra dag. Passar egentligen ganska bra, för jag har mycket att hinna fixa till sportlovet. Men så fort jag inte rider på några dagar, så känns det tomt och som om jag inte 'sköter ridningen' ordentligt. Ja ja... Om några veckor är det i alla fall dags för Bazze att få lite semester. Passar så att lägga in några skritt/viloveckor när Eija-Leena drar på semester :-)

Nä, nu är det dags att ladda inför en dag på jobbet. Vilket på senare tid blivit mer än lovligt rörigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar