6 februari 2014

Träning!

I kväll fick jag jobba ordentligt med Baltazar, men sen gav det resultat i slutänden också :-) Ska bara lära mig att komma dit lite snabbare...

Väldigt nöjd är jag i alla fall, även om det var kämpigt. Båda galopperna kändes bra och jag fick nosa lite på sluta och bakdelsvändning. Gjorde tydligen en riktigt bra skänkelvikning också ;-)

Blev så trött efteråt (i båda kroppen o knoppen) att jag nästan inte orkade åka hem. Så då hade jag nog ridit bra. Och oj, vad tävlingssugen jag blir... Funderar på att 'tänka bort' operationen tills jag får besked om tid - och anmäla mig som om jag skulle kunna rida. Vem vet - med tanke på hur långsamt det verkar gå inom den här delen av sjukvården kanske jag inte får någon tid förrän om flera månader?!?

Sussi verkade också jättenöjd med sin träning. Kul!! Men synd att jag inte kunde titta...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar