20 december 2013

Självporträtt :)

I onsdags roade jag med att ta lite självporträtt på mr B och mig. Ja, vi gjorde en hel del motionsjobb på lina också... men när vi skrittade av så tog jag som sagt lite egna bilder på oss två. Lite suddiga - men det syns ju vilka vi är i alla fal. Hihi...


Har på min nya Uhip-jacka som jag köpte i Globen. Tycker verkligen jättebra om den. Ja, jag gillar alla deras saker som jag har (sommarkjol och väst + vinterkjol och vinterjacka). Jag kan verkligen rekommendera deras grejer.. Har inte riktigt ridit i den ännu, så jag vet inte hur den funkar till det... Hade den på framridningen på träningen igår och blev snabbt svettig - men tror att den egentligen är tänkt för lite kallare väder. Har en kjol till också, men det är lite för varmt väder för den ännu...

Vinter! Kom nu så att jag får börja använda mina snygga o sköna Uhip-grejer!


2 kommentarer:

  1. U-hip! Inget avundsjuk alls.... ;) Jackan ser fin ut!
    /Annica

    SvaraRadera
  2. Ja, lite snygg måste man ju få vara i stallet (också?) ;)

    SvaraRadera