8 april 2015

Snart dags...

Hjälp, nu är det snart dags för tävling! Varför gör jag det här egentligen... Tycker det är kul, men är så nervös innan. Idag har starttiderna kommit och jag rider strax efter två. Rätt bra tid, men lite långt att vänta om jag skulle råka knipa en placering. Ja ja, det löser sig :)

Idag har jag (kors i taket) skrivit en plan för min framridning. Testade den efter jobbet och tycker i och för sig att den var bra - men alldeles för lång. I mitten av framridningen kändes han superfin, men framåt slutet var vi båda trötta, varma och "klara". 

Så då förstår ni hur det gick att rida programmet. Vi hade ingen energi kvar. Så jag får nog dra ner på ambitionerna under framridningen, haha...

I övrigt är läget "sådär". Många tankar som snurrar - men tyvärr väldigt få lösningar... Sånt är livet ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar