5 april 2015

Lasta och frissering

Nästa helg är det dom sagt tävling och för att känna mig så förberedd som möjligt så valde jag att last-träna idag. Som många av er vet, så är Bazze inte helt lätt att lasta alla gånger. Hur som helst så har maken och jag tränat in en ny, lugnare teknik. Och det funkar riktigt bra :)

Det är dock över tre månader sen vi var ute och åkte senast, så jag var lite fundersam på hur det skulle gå. På grund av ett missförstånd så blev det en "resa" ut ur transporten, men nästa gång gick han rakt in och stannade kvar :) Tänk vilken skillnad från hur det var för ett år sedan! 

Efter lastningen så var det dags att snygga till Baltazar. Jag klippte lång vinterpäls på benen, ryckte manen och klippte svansen. Så nu är han en riktig snygging! Ja, snyggare än vanligt alltså ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar