21 januari 2015

Tävlingar :)

Ihh, sitter och tittar på tävlingar och blir så suuugen att komma igång! Även fast jag blir så där rackarns nervös och inte kan varken äta eller sova - så tycker jag samtidigt att det är så himla roligt att få göra oss fina och åka iväg. Det är ju lite som en teaterföreställning för mig - som jag tränar och tränar på... och sedan är det dags att hoppa i scenkläderna och köra en uppvisning inför publik. Love it!

Hur som helst så har jag ju velat om att anmäla mig till Skogslottens lag eller inte...  När jag nu äntligen fick tummen ur så var anmälan redan stängd. Snacka om snopet... Det var dock bara en anmäld i varje lag (Div 3 resp Div 2)... så uppslutningen har ju inte varit så värst bra. Jag har dock mailat och sagt att jag gärna är med i laget om det blir något.

Älskar känslan i den här bilden :)
Och så var det grejen med tävlingarna då - det är ju inte som att det kryllar av tävlingar att välja på. Suck. Man får liksom ta vad som bjuds... Ett fåtal kan jag i alla fall planera in innan sommaren...

Och så funderar jag på det här med klubb. Tycker ju visserligen att Skogslotten är nära och bra - men den är ju inte direkt inriktad på vuxna dressyrryttare. Det var skillnad när sonen också var medlem, men nu vet jag inte om jag kanske borde byta till något som passar mig bättre. Vet bara inte vad? Vill inte att det ska ligga för långt bort heller... Så för i år blir det nog Skogslotten - men till nästa år får jag kanske undersöka saken lite mer...

Åh åh - jag får ju inte glömma bort att dra med Sussie på shoppingtur och köpa ny kavaj. Jag tänker INTE rida en tävling till i min potatissäck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar