14 januari 2015

Super

Idag var Bazze sitt finaste fina! 
Jag är ganska förkyld och har dessutom en lindad fot på grund av en mystisk och oförklarlig skada, så jag skulle bara rida lite enkelt. Men det går ju inte när hästen är gudomligt fin ;) Det blev mest trav och galopp för att verkligen få honom mellan hjälperna. Och det lyckades jag verkligen med!

Så nu ser jag med spänning fram mot hur foten kommer må i morgon. (Efter måndagens ridning gjorde det så ont så jag fick frossa, haha. Snacka om att vi hästfolk inte ger upp i första taget ;)


2 kommentarer:

  1. Haha! nej vi är ett märkligt släkte.... :)
    och visst är det lustigt att när vi bara ska göra lite, då, då är de som finast!
    Vad 17 kan det bero på?

    Gotta dig i detta och krya på foten!
    :)
    Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det slår nästan aldrig fel, att det går bäst när man bara ska rida lite lätt. Jag tror det är för att vi är mer avslappnade då och inte har några större krav på varken oss själva eller hästen :)

      Radera