28 januari 2015

Färg

Idag när jag kom till stallet var både Lisa och Tessan där. Tyvärr föll det sig inte så vi kunde rida tillsammans, men snacka lite hann vi. För det hinner man ju alltid, hihi...

Jag var lite slö i både kropp och knopp idag, så jag bestämde mig för att köra ett enkelt motionspass. För att göra det lite roligare plockade jag fram lite bommar. Tänk att något så enkelt kan göra sådan skillnad :)

Traven blev superfin när jag tog hjälp av bommarna. Så det ska jag göra oftare... Kombinerade bommarna med mycket galopp. Tänkte ta galopp över bommarna också, men Bazze snubblade över dem så de åkte ihop. Och jag var för lat för att sitta av och lägga dem rätt ;)

Jag gillar ju färg och idag lyckades jag bli så där nästan överdrivet matchad. Men det är fint att matcha tycker jag. Tycker man rider bättre när man känner sig fin. Tycker inte ni också det? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar