5 januari 2015

Inte mycket att hänga i julgranen...

Jaha, nu har jag suttit och fönstershoppat på Hästnet igen. Gissar att jag inte är den enda som gör det regelbundet, trots att jag har världens bästa häst ;) Och tur är väl det förresten - att jag inte är ute efter att byta häst... för det kryllar inte direkt av hästar jag blir intresserad av.

Det är mest ponnies, islandshästar eller hopphästar. De jag ev kan tycka låter intressanta är antingen för gamla eller för dyra...

Men visst är det väl kul att hålla koll på marknaden ändå - även om man inte ska köpa :) Tycker inte du också det?!

2 kommentarer:

  1. Fönster-shoppa är mycket kul. Jag har alltid koll på marknaden.
    :) Annica

    SvaraRadera
  2. Är också inne och kollar ofta efter storhäst för kanske finns den där fast vi inte ska ha :)

    SvaraRadera