2 februari 2015

Måndag utan sko

Som vanligt träffades Sussie, Jenny A och jag i stallet o kväll. Det är ju måndag ;)
Inspirationen var väl inte på topp hos någon av oss, så Jenny föreslog att vi skulle plocka fram lite bommar. Så det gjorde vi. Men... när jag fixade i ordning Baltazar så såg jag att han tappat en baksko. Typiskt! De andra sa att jag kunde rida ändå eftersom underlaget är så mjukt och att den tappade skon satt bak. Så jag tänkte att jag testar...

Tog det lite försiktigt men kände inget konstigt i steget. Däremot var han lite "ovillig" och bjöd inte på riktigt. Vet inte om det berodde på skon eller inte, men valde att inte pressa på honom. Så det blev lite kravlöst och kul :)

Vad det gäller Pamina så trodde jag att jag hade ett bra förslag på gång, men tyvärr blev det inget med det...
Pratade dock med en bekant på Bondesätter idag som väckte lite funderingar...
Och dessutom fick jag mail från ytterligare en bekant nu på kvällen... Så fortsättning följer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar