23 februari 2015

Bidde en tumme...

Första dagen på jobbet efter semestern - och jisses vad trött jag blev av det. Trodde jag skulle få lite energi i stallet, men det var dåligt med den varan också. Gjorde sysslorna i slow motion samtidigt som jag väntade på Sussie. Men - ett ridpass skulle väl få fart på energin tänkte jag. Jag hade ju plockat fram de nya programmen (LC:2 och LB:1) och tänkte rida lite av de vägarna.


Men tyvärr hade Sussie och jag missat att Sophie hade träning i ridhuset i kväll. Så det blev ingen ridning för oss - och det kändes ju lite snopet. Jag får försöka ta igen det i veckan - men "problemet" är att jag inte hade tänkt rida på onsdag heller, för så fyller jag år och tänkte för en gångs skull äta middag tillsammans med familjen. Haha...

Så i värsta fall hinner jag inte med någon ridning alls innan träningen på torsdag. Ja ja, så kan det gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar