13 december 2014

Utmaning

Jag blev utmanad av min kompis Malin att svara på dessa frågor, så det är väl bäst att göra det ;)

1. Vad är din stora passion?
Jag måste få välja två saker - hästar och musik

2. Vad tror du är meningen med livet?
Att ge och få kärlek!
Kärlek till människor, djur, natur....

3. Hur ser din familj ut?
Min man och våra tvillingpojkar.
En hund och två hästar (även om den ena är utlånad så tillhör hon familjen...) dessutom en hund i himmelen som fortfarande tillhör familjen.

4. Nämn 3 av dina mest positiva egenskaper.
Tog lite hjälp av familjen och väljer följande...
Positiv/glad, omtänksam och kreativ

5. Varför började du blogga, vad var tanken med det?
Jag började blogga tillsammans med min kompis Ulrika, för att vi ville se om någon ville läsa om vår vardag i stallet. Jag tyckte det var kul att "föra dagbok" och att lägga ut bilder, så jag fortsatte att blogga på egen hand  när vi lade ner den första bloggen. Jag har ett drag av "teater-ådra" i mig och gillar att visa upp det jag gör... så det är därför jag gillar att blogga...

6. Har du nån dålig ovana? Isåfall, vad?
Säkert många, haha... Att äta fast jag egentligen inte är hungrig, kanske...

7. Vad lägger du mest pengar på under en månad?
Enkelt - det är hästarna som kräver både stall, mat, träning, shopping osv...

8. Tycker du det är känsligt att prata om vad man tjänar i månaden? Varför?
Inte med nära vänner, men jag tycker inte folk i allmänhet behöver veta vad jag tjänar.

9. Vem är din största förebild och varför?
Jag har många förebilder - men inom "hästeriet" så ser jag upp till Minna Telde och Hans Peter Minderhoud. Jag gillar deras mjuka sätt att rida och att de verkar sunda i sin uppfattning om hur hästar ska hanteras.

10. Vad tycker du om ditt eget namn?
När jag var yngre ville jag ha ett namn som man kunde göra ett smeknamn av - då ville jag heta Martina :) Men nu är jag nöjd med mitt namn. Tycker det är fint och passar mig bra!

Jaha, det är svaret på de frågorna... :) Kanske lärde ni er något nytt om mig som ni inte visste innan...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar