15 december 2014

De tre musketörerna

Denna måndag var lik de flesta andra måndagarna nu i höst, nämligen att jag, Sussie och Jenny A träffades i stallet för att gemensamt trimma hästarna. Vi konstaterade att vi är lite som de tre musketörerna, fniss...

Jenny red Challe hela passet eftersom Sussie fick en knuff av Challe i stallet och "drog till" armen. I stället satt hon på läktaren och kom med glada tillrop :-)

Bazze kändes riktigt fin och pigg idag. Och enligt de andra så jag såg det inte så illa ut heller :-) Han hade kvicka ben och var med på noterna. Kul!
Jag körde lite galopp i små (bokstavligen små) bågar. Kändes säkert och bra i båda varven. Sedan fokuserade jag på skänkelvikningar - och även det gick jättefint idag. Såå roligt att rida när det känns att Bazze o jag är ett team :-)

Jenny lyckades super med Challe idag. Hon gick så avslappnat och med ett härligt steg, speciellt på slutet. Duktiga!

Vi avslutade med den obligatoriska selfien (inklusive ett par gapskratt!) Min kamera tar så dåliga bilder om man "vänder" på kameran, så därför fotar vi med baksidan mot oss och försöker pricka alla i bild (utan att vi ser skärmen alltså) Därav alla fantastiskt härliga och galna bilder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar