19 juni 2014

Igår!

Igår hade jag som sagt med en kompis till stallet. Vi är kollegor och började prata lite mer i våras. Det visade sig att hon också var hästtjej :-D

Hon är "utan häst" för tillfället och frågade om jag inte visste någon som behövde hjälp. Jag kom att tänka på Jaspis och frågade Tessan.... och igår var hon med för att provrida o hälsa på Jaspis :-)  Jag tror och hoppas att det klickade mellan alla parter :-)

Vi tog klättersvängen, ner mot sjön och sedan svängen mot orange spåret. Där blev det lite trav o galopp o hästarna var glada :-)  Underbar kväll helt enkelt!

Nu håller jag tummarna för att allt stämmer och att Helena kommer börja hänga i stallet med oss andra :-)

Vi har förresten lediga stallplatser om någon är intresserad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar