24 november 2013

Skogen

En solig dag som den här, bara måååste man ju ut i skogen. Eller hur?!

Hade tänkt ta klätterrundan, men lagom när jag skulle rida iväg så kom en bil och körde vägen in bakom stallet. När den parkerade lite längre upp i skogen, så hördes att en skällande hund hoppade ur. Jakthundar? Nja, jag blev osäker på om det var jägare eller inte och bestämde mig för att bara rida sjövägen fram och tillbaka istället.
Guud så skön - men guud så kallt!

Väl ute i skogen, så träffade jag på paret med hunden. Bara på promenad... Hunden var dock av större sort och inte helt van vid hundar. Men det gick bra....

Vände vid orangea spåret och på vägen hem mötte vi fyra cyklister på mountainbike. Baltazar tyckte de såg väldigt underliga ut med sina cyklar, hjälmar och glasögon. Snälla som de var stannade de när jag bad om det - Baltazar hoppade typ en meter ut i skogen och gick därefter frustande förbi dem. Hihi... han är lite extra söt ibland killen.
Nästan med på bild - men bara nästa... ;)

Tillbaka i stallet insåg jag att jag glömt kaffet hemma. Hjälp! Men det var inget att göra åt det... Bara härda ut, göra sysslorna snabbt och sedan åka hem och fika. Fick lite fina bilder på Grabbarna Grus i hagen också. De kommer en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar