14 november 2013

Annorlunda

Idag är en lite annorlunda torsdag - för jag har nämligen inte tränat. Det är sällan jag måste hoppa över veckans träningspass, men ibland går familjens alla aktiviteter inte ihop. Idag fick makens intressen gå före mina :-)

Igår var hovis Tessan och satte nya skor fram. Därefter red jag en knapp timme. Kändes trögt och inte alls som jag ville. Konstaterade återigen att det är viktigt för mig att ha en plan för mina ridpass. Om inte - blir det lätt att jag bara 'glider runt' och känner mig missnöjd. Och så vill jag inte ha det...

I övrigt fick jag ett telefonsamtal i kväll som ställde höstens planer lite på ända. Så nu behöver min långsamma hjärna (som inte gillar förändringar) ställa om sig lite... ;-)
Men det gav mig å andra sidan en tankeställare som nog var nyttig för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar